St. Sten

svammel på hög nivå!

som när vi igår hade öppet hus... vackra bilder på mej o johan.. hehe..

saker jag gjort:
*utfodrat hungriga pojkar med flourtabletter (första kommentaren: "får jag ta alla?" lite senare: "det här var ju inte gott..")
*blivit tagen på av pojkar!
*tagit på pojkar...
*ett rött pussmärke på befolknings kind!
*skrivit 'sten' på min hand, med en lila tuschpenna.. det e mkt tjusigt
*choppat ner befolknings piggeliner o klubbor på golvet!
*kastat sten
*gett bort stenar i present

Kommentarer
Postat av: Koråååne

Vet du? jag sökte på Korååne på goggle..jag fick upp mig själv! hur som haver, ett mycket vackert blogginlägg, kära du!

2008-10-24 @ 18:09:29
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0