i think we're all dead

death is the word
dead is the world


estrella- salt and vinegar

jag tror faktiskt att alla e döda.... det skulle kunna vara så.. det skulle förklara vrf alla e så efter....

ni vet ibland, när man tror att man luktar illa o lyfter upp armen o sniffar sej i armhålan? aah... en gång var jag förkyld, så jag bad mamma göra det... hon skrattade.. men hon gjorde det.,..
en annan gång slog jag i armbågen i en vägg... jag började svära långa ramsor....stonehenge bad om ursäkt.....
en tredje gång frågade jag koråne ngt... hon ssvarade ja.. det kunde vara sanning...

drf tror jag att alla e döda---

Kommentarer
Postat av: Koråååne

hehe...jag svara inte ja så ofta...jag tror på din teori!

2008-11-02 @ 16:58:55
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0