T-RÖD

Wihooo!

jag vet en hel del saker! som att stonehenge numera har två katter! jag har döpt dem till sten o sten... jag tror de trivs så

jag vt också att jag en gång skrev en låt om sten (det var innan sten o sten)

Den gick:
Sten...sten(ar bor i skogen)sten...sten(Stenstensten)sten...sten (plaskar i en sjö)
 i bakgrunden hörs:
Sten, tar på sej sj i smyg. sten, tar på sej sj i smyg...

en annan dag  skrev jag ännu en låt.. den gick:
kiss....kiss.....kiss-nö-dig... kiss...kiss...kiss-nö-dig etc...

o ännu en annan dag skrev jag en till låt.. för att påminna befolkning om:
matteprooooooov.... matteproooooooooov

vackert..(fast egentligen var det samma dag..) mkt vackert <3 alla minns dessa <3an.. de e vackra....

som den dagen jag blev instängd i ett rum med horny boys! (okej, det var inte sant..) men vi var i ett litet rum! o ångorna från t-spriten dödade allas hjärnceller... efter detta skrev jag ovanstående låtar... <3
jag blandade också t-sprit med skokräm.. o målade en jordgubbe.. o en kaffkopp.. sen kom jag på att det hela kanske skulle börja lösas upp om jag hällde kaffe i den...... ojoj.... 

Kommentarer
Postat av: Koråååne

ooh! minns du mina låtar? alla om...eeh...pocahontas! och...jag minns fler! snart...vänta bara!

2008-11-07 @ 21:02:02
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0