Die motherfucker Die motherfucker Die

En gång skulle jag gå hem ifrån min väns hus..min vän skulle säga hejdå...
- *svammelsvammel* nu ska jag gå upp o pilla lite på mej sj...
*paus* *asgarv*
-uuuuuh!!! i håret alltså! i håret!

Jag vet inte vad min vän ville ha sagt med det... hehe...

Jag äger 20 minuter med manson. Han spottar överallt, o säger åt publiken att spotta på fotograferna... o han försöker stjäla en kamera.. <3
Jag har kikat på slipknot.. spit it out!

En dag slog jag tio personer med min eyeliner!

En annan dag (fast det var nog samma dag) stal jag en snubbes sko o kastade iväg den! Men endast för att han stal mina nycklar!

Annas är jag alltid snäll...


Kommentarer
Postat av: stenkorv

jaaa! spit it out!



alltid snäll...

2009-10-10 @ 23:02:55
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0