R-ett Tuff

Jag tänker tala... I'm not gonna talk about it. faaan Lurixx, terapi...
 jag har sett EMD... jag skäms för vad mina ögon har sett...

jag tog kort...

Therapy doesn't need me. I don't need you.

Klippdockor, oh my. jag ska göra en klippdocka o ge den till dej.

jag ska börja skriva ordentligt. jag ska skriva och istället för o och är istället för e. jag tänker fortsätta skriva dej, mej och sej. jag tänker sluta missbruka punkter och använda stor bokstav där de ska vara.

Tråkigt.

Om man vänder på ett litet n blir det ett litet u.

som när jag skulle läsa på ett kort med ett engelsk ord: antingen var det unu eller nun. Nu vet jag vilket det var: unu som fan!

Sportbladet- Sveriges sporttidning.... en rosa penna


Kommentarer
Postat av: majs med vänner

jag minns det mesta...hehehe....jag var inte med. emd var mycket manliga och snygga!

2009-02-23 @ 13:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0