Cpemo

sepe emo. sepemo.

Jag ska överlista dej.

vissa dagar känner jag för att bara choppa en sten i huvvet på befolkning! som idag... idag är idag.. alltid idag... det är aldrig igår.

The axe came down into his head...
(pictures in red, pictures in red)
OH NOO! the little boy is DEAD!

Ja, kära barn, det var allt för idag, och minns väl att när du lägger ditt papper i pappersinsamlingen får du inte KNYCKLA ihop det, då fungerar det inte med återvinningen *sexssss st utropstecken* Lägg det ovikt.

Jag har överlistat er alla.

Kommentarer
Postat av: Bella!

Hihi, nu har jag läst din blogg. Bara så du vet :)

2009-04-27 @ 19:14:28
Postat av: Majsärbajs

jag känner mig ganska överlistad faktiskt, jag tror att du lyckats!

2009-04-28 @ 10:56:23
Postat av: Majsärbajs

hahaha! maj-sär-bajs!!!

2009-04-28 @ 10:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0