i'm bringing sexy back!

hehehe!

idag satt jag på tåget... o jag skrattade åt folk! ni vet de där jättetunga svängdörrarna? som man choppar en knapp, o så öppnas dem? aaah.. en dörr var mkt schizofren o öppnade sej endast för vissa människor.. hehe, sen kom det en liten unge! knappen fungerade inte, o han orkade inte öppna dörren! *elakt skratt*

jag har kommit underfund med saker o ting... i morse till exempel.. jag tänkte på att det var ganska sen lunch idag, så jag bredde en macka att ta med mej, men jag fick för mej att jag inte hade tid att choppa den i en påse.. så jag gick omkring o bar på mackan! befolkning kikade lite chockat på mej, så jag slängde ost på dem! (okej, det dä sista var inte särskilt sant, men det skulle kunna stämma! dessutom vet jag inte om de kikade chockat på mej.. men jag tror de gjorde det i smyg...) för övrigt trodde jag att jag såg koråne idag! men jag tror inte att det stämmer heller... kanske e det inget som stämmer! men mackan e verklig! den ligger  i min väska nu....

singapore. jag ser singapore... bredvid mej...

i fuck you because i like your bed
i fuck you because i'm blind
i fuck you because i don't

kaffe. jag gillar kaffe... jag har pengar.. till kaffe. fem kronor.  o kanske mer.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ser skottland! Bredvid mig! :| Nein! -_-'

2008-11-28 @ 09:06:02
URL: http://lisanyberg.blogspot.com
Postat av: Koråååne

men...så du såg mig inte? vem var det då??

2008-11-28 @ 17:45:10
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0