Vem e Rolf?

Ja, idag tyckte jag mej få en vacker kommentar:
"Jag har då aldrig träffat nån som e så sansad som sara!"
men det visade sej att det egentligen var:
"Jag har då aldrig sett nån svepa en sup som sara!"

... hehe...

i fuck you because i'm drunk
i fuck you because you're a virgin
i fuck you because i am you..
i fuck myself again

vem e Rolf? kanske en farbror som putsar fönter hos frisörer utan att ta betalt... kanske en farbror som tar på sej sj ute bland folk... kanske en blottare... kanske en tant som heter Agata?

 

Kommentarer
Postat av: Koråååne

rolf var min bildlärare! men jag bytte...

2008-12-07 @ 19:52:05
URL: http://nordeacorone.blogg.se/
Postat av: Koråååne

alla hästar ÄR döda! hästar kan inte sova...hehe..du har också fått hiv! du tog på min tunga, alltså kom du i kontakt med mitt dregel, och sen slår jag vad om att du slickade i dig det...du har hiv! haha!

2008-12-16 @ 16:49:02
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0