Bäver

F6 verkar vara en trevlig knapp... (Fuck sex, kanske) När jag har skrivit färdigt ska jag nog pilla lite på den. Man vet aldrig vad som händer när man pillar på okända knappar!

Lista på instabila saker jag kan se om jag kikar noga:
- en knappnål i väggen, choppad från sidan
- en pil som pekar på en dator
- en papperscuttare
- en grön sladd (det är mycket frestande att dra ur den för att se vad som händer...)
- en femma i ett C  *pillar på luckan bredvid* ... jag misstänker att det ska sitta en sladd där.
- : tern t: h tp:/ veb.p d su. c/PFSOK/en at (okejdå, jag kanske suddade lite på tavlan en gång...)
- Sektion 115

F12... Fuck sex gånger två?

Esc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0