Personal Page Printer

Jag minns en dag (som för en gångs skull inte var idag) då jag hänvisade till min blogg utan att uppdatera den. Det var igår.

angående tangentbord: vem har bestämt ordningen på bokstäverna? är det särskilt uttänkt? kanske att man lätt skulle kunna hitta(vilket det ju inte är i början)? Eller var det helt enkelt en snubbe som inte kunde alfabetet och bara chansade? Han kanske till och med hette Tryggve. (om jag var en snubbe som inte kunde alfabetet så skulle jag definitivt heta Tryggve)

I fuck you because you're gay.
I fuck you because i'm God.
God fucks us all.

jag har en länk. jag minns den inte.. jag tänker tänka efter för att se om jag kan minnas den. mangymaniac.deportfolio.com

Xtend.
Xider.
traXdata.

Pingback.

Kommentarer
Postat av: stenkorv

du har fel! den leder ingenstans!

2009-08-16 @ 21:44:08
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0