happy meal

jag+corone+arne+kupolen+géléhjärtan+galenskap=sant

inne på H&M:
corone e på jakt efter ett rött läppstift, då vi ser att det sitter en lapp 50% på ett testläppstift. jag ser på de vackra oöppnade läppstiften att det står nr 54, o påpekar det lite fint... min ibland inte så begåvade väninna vänder då testläppstiftet upp och ner, varav det splättar ner på golvet o ligger där som en.. korv! vi står o gluttar lite på det medan vi skrattar, sen choppar corone tillbaka det o påpekar att hon inte tänker köpa det.

inne på Lindex:
på jakt efter läppstift... Viva la Diva- avdelningen. efter att ha berättat för varandra vilka VD-nagellack vi har, kikar vi på läppstiften o corone påpekar att hon alltid försöker köpa testerna, men att hon aldrig får för kassörskan... hon beslutar sej för att köpa ett läppstift.. jag säger:
- du får inte köpa den där raring...
hon påstod att hon visste det, men jag vet nog...

inne på kicks:
på jakt efter glidmedel... eller inte... jag vet inte vad det var, men det var i en lång, smal tub, utan prislapp... krepe..

utanför indiska:
jag: det fanns inga géléhjärtan!
C: det fann det visst! vi kassan...
jag: vrf sa du inget? vrf tog du inga?
C: du var närmast kassan o fortsatte bara gå...

vi försökte sen choppa ihop våra mobiler med plåster, vilket gick bra, men det gick inte att sända låtar, så det var onödigt... leksaksautomater is the shit, men hur kmr det sej att jag alltid får rosa, ytterst skabbiga saker? jävla sepe....
vi tänkte köpa ett varsitt happy meal, men kom fram till att det e dessa hamburgare som e skabbiga o slemmiga o äckliga...sen upptäckte vi att man fick leksakshundar, o vi ville inte längre!

Kommentarer
Postat av: mamma

innerst inne vet jag att du vill ha en leksakshund!!!

2009-02-15 @ 16:39:13
Postat av: sepehuvve

Jag visste nog allt att jag inte kunde köpa det! heehhe....hehe...det var en fin dag!

2009-02-16 @ 18:19:09
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0