korv synonym till korv

hehe! alla e så sssssssexiga! vrf råkar jag ut för sånna översexuella saker??

pojkar säger att deras.. korv.. påminner om en klyftpotatis!!! (jag började svamla om spepes pomme frite, o då sa de att det snarare var klyftpotatis)... sen tar de på mina bröst! (jag kanske hämnas genom armsex, men jag e inte säker") andra pojkar bestämmer sej helt plötsligt för att ta på mitt arsel när min pojkvän befinner sej bredvid! jag skrattar åt dessa händelser.. det e lite lustigt.. alla tar på alla.. alla antastar allt..

ibland frågar jag folk saker... de brukar kika väldigt mystiskt åt mitt håll... jag brukar kika tillbaka...  ibland (en sak skaru ha klart för dej! jag brukar ibland hur mkt jag vill!!!)

en gång blev jag mkt besviken.. sviken.. svin...kinky, i'm too sexy for you, bitch!

i fuck you because i like it
i fuck you so i can steal your money when you're sleeping
i fuck you all


som den gången jag o koråne diskuterade saker o ting! hennes unges ska tydligen heta Tomat [tååååmmat].. jag sa att min unge ska heta Gurka [kååååårv].. lista ut det om ni kan!!!

i fuck your boyfriend because he's hot
i fuck your boyfriend because you're not...
i fuck you once, i fuck you twice.. then i shall fuck you again!

(minns du när allt stod i parentes?)

Kommentarer
Postat av: Koråååne

öh! man kan inte bruka ibland!!!!



(jag minns nog allt) ibland tror jag att du är schizo...folk påpekar ofta att jag är det!

2008-10-24 @ 20:49:54
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0