Spider Pills

ohmy....
glömde jag att nämna spindeln som kryper på väggen bredvid mej? heelt enorm! o min syster tänker inte ta bort den! buhuuuuu!

hehe... en gång sa jag till en pojke:  -skulle du bli sur om jag prsenterade dej som min vän? typ, som: 'här e min vän jocke'
hans namn var jonte... also known as stonehenge...

*kikar elakt på spindeln*

jag har en vän... som egentligen inte vill vara min vän.. han har inget annat val.. hans namn var greger.. eller kanske gregor?

*döper spindeln till greger*

en dag tog jag på en pojke! som inte var stonehenge.. pojken jag tog på satt till höger om mej... stonehenge till vänster...  hehe... sen försökte en annan pojke ta på mej.. då vrålade jag: 'ska jag ta på dej eller?!' då svarade han: ' okej då.. du befinner dej i skyddszonen...*muttermutter*'

A filthy pig!

i fuck you because i film it, i fuck you again as i watch it...
i fuck you because you remind me of your dad...
i fuck you to eat your food, rob you and take aaaall of your shampoo when you sleep... (when you've drunk the wine with those pills) will you wake up?
cus then i'd fuck you again.....

*spindeln e försvunnen, o jag avlägsnar mej snabbt*

Kommentarer
Postat av: sten

heter alla greger? nu vet jag liksom 3-4 greger...och en greger-klon!

2008-11-08 @ 22:35:07
URL: http://nordeacorone.blogg.se/
Postat av: Koråååne

det var vänligt av dig att plärpa min blogg på din, hur gör man? men jag vet inte! tillfällig sinnes-o-närvaro!

2008-11-09 @ 20:28:30
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0