I'm gonna fuck your boyfriend!

heheh.... and then we died

i fuck you because you suck
i fuck you because i like condoms
i fuck you to get warm, when it's cold...
i don't fuck you when it's warm...

jag har skrivit en låt! den går: "i'm gonna touch your boyfriends ass, i'm gonna fuck your boyfriend" stonehenge tyckte jag gick för långt när jag sjöng "i'm gonna fuck your brother", men inte när jag sjöng "i'm gonna fuck your father",.. hehe.. retarded,...

idag funderade jag över mitt liv: om jag har en tia, så kan jag köpa två koppar kaffe.. men om jag oxå vill ah en klubba, så blir det problem då klubban kostar en krona.. det löste sej när jag fann en krona på golvet... så jag köpte två koppar kaffe.. men ingen klubba... jag har kvar kronan.. den e fin.. inte, det e en peddopojke på den! retarded...

i fuck you because you smell like coffee
i fuck you because i hate the OC
i fuck you because you're..dead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0