Nimrod

jag känner att ibland behöver man listor... annars e inte livet fulländat!

saker jag har lyckats med på senaste tiden:
- jag kom tvåa på bowlingen mot pepsi, bihang o korv... hehe.. bihang e min pojkvän, o ifall ni undrar så kom han sist! *mobboffer*

*tänker efter...* var det allt?

- jag har lyckats låta bli att bita/riva sönder naglarna, so guess what: de e långa! :O
- en dag kände jag mej mkt lång o ståtlig! (men det var bara en illusion)
- jag lyckades halka o trilla en dag... det kändes... inte så lyckat...
- en dag (idag) glömde jag mitt lösenord till dne här bloggen... o sen min mejladress.. sen kom jag ihåg adressen o insåg att jag egentligen aldrig glömt lösenordet, utan bara skrivit fel mejladress...

adress.. stället där jag bor... vart bor jag?

jag inser med fasa att det bara e fyra dagar kvar till jul... fyra dagar.. sen brakar helvetet lös... jag hatar julen.. julen hatar mej.. jag ska slå tomten med något fult..
en dag kom jag på vad jag skulle göra med skolans julgran:
- kasta julgranskulorna på småbarn
-hänga tomten med glittret i granen...
- mörda nån med julstjärnan

Död.

Kommentarer
Postat av: Koråååne

jag har en julstjärna..den är mycket ful. du kan få låna den sen när du vill mörda någon!

2008-12-22 @ 22:03:11
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0